maandag 31 oktober 2016

Het begin

Hoi allemaal,

Spannend dit, mijn eerste bericht op mijn eigen blog. In dit bericht zal ik mij gaan voorstellen. Dat is denk ik wel zo handig als jullie mij willen leren kennen.

Ik ben Quinty Eileen Barel. Op dit moment ben ik zeventien jaar. Op 18 december 1998 ben ik geboren in Blaricum. Ik woon al heel lang in Almere. Ik hou van sporten en dan vooral mijn eigen sport ritmische gymnastiek, maar ik hou ook heel erg van lezen. Dit jaar ben ik begonnen aan een nieuwe start. Ik heb mijn HAVO diploma gehaald en toen moest ik verder kijken naar wat ik zou gaan studeren. Dat is de Pabo geworden. Ik hoop dat ik een hele goede juf ga worden en veel lieve kindjes les mag gaan geven. Nou dat was het dan voor nu. Tot het volgende bericht!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten